19th Ave New York, NY 95822, USA

Club-API

Aanspreekpunt Persoonlijke Integriteit (API)

JudoVlaanderen vraagt de clubs ook een gelijkaardige lokale structuur op te zetten. De opzet van de lokale API is een ‘extern’ aanspreekpunt te zijn bij (ernstig) grensoverschrijdend gedrag buiten het bestuur en trainersploeg. De API is in de eerste plaats een aanspreekpunt en luisterend oor, indien nodig kan de lokale API doorverwijzen naar de federatie API (gemeenschappelijke API Judo Vlaanderen– GymnastiekFederatie) of bij ernstige problemen eventueel verder.

Het is in deze niet de bedoeling om elk probleem tussen kinderen te laten escaleren, hiervoor blijven de trainers het eerste aanspreekpunt.
De API’s zijn het aanspreekpunt bij (ernstig) grensoverschrijdend gedrag.

Maurine Depape is onze Club-API.

Maurine is geboren en getogen Tervuurse, is van opleiding lerares en neemt vandaag de rol op van zorgcoördinator in de school De Stadsmus in Oudergem.
Alhoewel ze zelf geen judo doet, kent ze de club zeer goed vermits haar 3 zonen allen lid zijn (geweest).

Je kan haar contacteren op: