19th Ave New York, NY 95822, USA

De Club

Judoclub Tervuren (vzw) heeft een lange geschiedenis.
50 jaar geleden gegroeid vanuit de Tervuurse scoutsbeweging, van daaruit snel zelfstandig geworden en tot op vandaag een referentie in de regio.
Onze club telt meer dan 160 (195, 2 dojo’s) leden met 6 specifieke trainingsgroepen:

• 3 jeugdgroepen (naar leeftijd) en een grote volwassenengroep (>15jr)
  • sinds 2015 -in samenwerking met centrum Ganspoel- ook een blindenwerking specifiek voor de gasten van het zelfstandig wonen “huis De Pit”
  • sinds 2017 ook een specifieke “senioren”groep: Kintsugi (55+)
  • en vanaf dit jaar hebben we -na de fusie met JC Ippon Huldenberg- ook een tweede dojo.

Daarnaast bouwen we verder aan een actief en breed netwerk met de andere clubs in de regio (in de eerste plaats Zaventem – Hoeilaart – Huldenberg).
Ook competitief zijn we zeer actief, en hebben we in de loop der jaren verschillende provinciale, regionale en nationale kampioenen opgeleid.
Een actieve jeugdwerking is de eerste prioriteit voor onze club; hiervoor organiseren we specifieke trainingen, extra activiteiten en als sluitstuk uiteraard ook een gerichte competitiedeelname.